piątek, 11 lipca 2014

XI

Witam!

Ostatnio potwornie mi się nudzi ... Trochę posprzątam,  pooglądam telewizję, pogram w jakąś grę, wyżrę połowę lodówki ... W ogóle nie mam weny. Dziś ruszyłam do miasta pozałatwiać kilka drobnych spraw i oto z czeluści mojej szafy wyciągnęłam jedną z moich niedawnych zdobyczy z sh (którą nie zdążyłam się jeszcze pochwalić). Gdy ją zobaczyłam byłam w lekkim szoku, że nadal wisi na wieszaku i nikt jej jeszcze nie zgarnął no ale to nie mój problem. Tak oto moją odzieżową kolekcję zasiliła prosta, idealna na lato sukienka marki H&M z elementami mgiełki. 





Kupiona oczywiście za 1 zł.





Od razu sprostuję, nie, nie widać mi w niej tyłka, na zdjęciu sukienka się zawinęła a dodatkowo zdjęcie robione było z dołu co dało efekt za krótkiej sukienki.

Sukienka H&M, sh 1 zł
Pasek C&A + DIY
Torba Rybnik Traf, prezent
Czarne klasyczne baleriny, F&F


Następny post już bardzo niedługo, ponieważ w końcu wzięłam się za poprawki i przeróbki ubrań, tak więc do zobaczenia.

Zapraszam!

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy i interesujący blog :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Zapraszam do siebie na nowy post o współpracy z firmą merg.pl. Zachęcam także do wzięcia udziału w Programie Partnerskim. To nic nie kosztuję, a można na tym wiele zyskać. Więcej informacji na moim blogu :)

    http://onlyforbeauty.blogspot.com/2014/07/mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienka, ale ciężko się przegląda twoje posty przez to ciemne tło. Życzę powodzenia i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie za miłe słowa oraz jakże ważne słowa krytyki, postaram się coś zrobić z tą "ciężkością czytania" aby przeglądanie mojego bloga było przyjemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń